Tyck till om våra hörapparatstillbehör!

Betygsätt produkter Ibland när jag ska handla något tycker jag det är kul att se vad andra tycker om just den produkten. Jag vet inte hur ni är men jag gillar det. Någon annan använder samma produkt som jag och har delat med sig om den är bra eller dålig. Som konsument vill man ju veta att den produkt jag köper är något att ha. Hur gör man en recension? Längst ner på produktsidan finns en beskrivning av produkten men där finns också en annan flik som heter Recensioner. Där kan du gå in och trycka på hur många stjärnor du vill ge produkten. Du kan också skriva en liten kommentar om du vill. Det kan ju hjälpa andra att veta om en produkt är bra, om den passar till min utrustning, om den är prisvärd eller något annat som är bra att veta. Alla behöver recensioner! Även för mig som säljer produkten är det ju viktigt att få veta om det är en produkt som är värd att ha i sortimentet. Jag använder ju en del av produkterna själv men inte alla. Därför tycker jag om när ni hör av er och berättar för mig vad ni tycker. Därför skulle jag vilja uppmana er som handlar att ge en recension över produkten och dela med dig av dina upplevelser. Ha en riktigt trevlig helg på er nu! Dan Krantz            

Fortsätt läsa Tyck till om våra hörapparatstillbehör!

Fråga från kunder ang swish

Jag har fått några frågor från kunder om Swish som jag ska försöka besvara så gott det går. När du betalat med Swish i kassan är det inga problem. Då är återbetalningsmöjligheten lätt att fixa om något blivit tokigt med betalningen eller med varorna som sänts till dig. Du får tillbaka dina pengar lätt och smidigt. Men om du betalar med Swish i efterhand och det skulle hända något som vi i efterhand måste justera oss emellan då kan jag inte betala tillbaka med Swish. Låter det konstigt? Ja det kan man tycka. Men Swish för handel är konstruerat så att det inte är kopplat till min telefon, det är där det blir lite konstigt. Så vill du betala med Swish i efterhand så är det smidigt enkelt och säkert. Men skulle det av någon anledning behöva bli så att vi måste betala tillbaka till dig så måste vi hantera det som en vanlig återbetalning. Det betyder att du måste meddela oss ett konto eller ett giro dit vi kan skicka pengarna. Så hanterade och hanterar vi alla de andra återbetalningarna så det är inget speciellt med det. Har någon betalat för mycket eller fått varor som blivit felbeställda eller på annat sätt behöva få pengar tillbaka från oss då behöver vi betala tillbaka på det sätt vi alltid gjort innan Swish. Men tveka inte att betala med Swish det är ett mycket säkert enkelt och smidigt sätt att betala. Det är därför vi använder det för våra kunder. Vi vill att det ska vara snabbt enkelt och billigt att handla hos Xercis AB.

Fortsätt läsa Fråga från kunder ang swish

Frakten måste justeras

Justering fraktpris Vårt mål sedan starten av webbutiken Xercis AB har varit att ha den lägsta frakten av alla. Vi kommer fortsätta att ha den målsättningen. Ibland behöver priser justeras och den tiden har kommit även för oss. Vi har haft samma pris på frakten sedan vi startade och portot har höjts sedan dess. Nu måste även vi justera våra priser. Från den 1 oktober ändrar vi därför fraktpriset 1 kr exklusive moms, för momsen kan vi inte påverka. Fraktfritt från 250 kr i beställning Det innebär att frakten från den 1 oktober blir 16,25, idag är frakten 15 kr. Samtidigt behåller vi fraktfritt för beställningar 250 kr eller mer. Genom jättefina recensioner på Trustpilot vet vi att våra kunder är väldigt nöjda med våra snabba leveranser och hoppas ni förstår att ibland måste man göra prisjusteringar. Vi hoppas på en fin och härlig höst nu september har inletts på ett bra sätt här i södra Sverige iallafall. Hoppas det är likadant för er.  

Fortsätt läsa Frakten måste justeras

Slut på innehåll

Det finns inga fler sidor att hämta